Senin, 07 November 2011

111106 Super Junior 6th Anniversary Message

Super Junior 6th Anniversary Message
 
leeteuk :
Message from LEETEUK about SuJu’s 6th AnniversaryEver so loving and grateful (for your) existence. E.L.F!! Super Junior is already 6 years old. SJ and E.L.F let’s write more and more history together in the future! I Love You
 
[Ind Trans] 
 
pernah merasakan cinta yang luar biasa dan bersyukur untuk keberadaanmu. ELF! Super Junior telah berumur 6tahun. SJ dan ELF mari menulis lebih banyak dan lebih banyak lagi sejarah bersama di masa datang! Aku cinta kamu 
 
yesung :
Message from YESUNG about SuJu’s 6th AnniversaryOur 6th anniversary~❤ in the future (let’s have) more love!
 
[Ind Trans]
6th anniversary kami~❤ di masa mendatang (mari kita) lebih banyak cinta!
 
shindong :
Message from SHINDONG about SuJu’s 6th AnniversaryCongratulations!! Super Junior’s 6th year anniversary!!
Since 2005.11.6.  Kkugoong~ (It’s a sound effect)
I’m Super Junior Shindong.
It’s been a while…
I won.. Fool…
When I was young..
If I wrote..
Love paper.. Style..
ㅋㅋㅋ.. Love paper..
(Exchange diary?)…
ㅋㅋㅋ To. E.L.F.
It has already been 6 years…
I’m sorry always… Now I came to my senses..
I’m so embarrassed..  But thank you for believing me until the end..
I won’t make it more difficult for you so don’t worry…
Actually, I don’t say this often normally… I love you…
I’m going to work hard so let’s do everything together…
Everyone…E.L.F. Let’s be together~

[Ind Trans]
Selamat!! Super Junior 6 tahun ulang tahun!
Sejak 2005/11/06. Kkugoong ~ (Ini efek suara)
Saya Super Junior Shindong.
Sudah beberapa saat …
Aku menang .. Bodoh …
Ketika saya masih muda ..
Jika saya menulis ..
Surat Cinta .. Dengan bergaya ..
ㅋ ㅋ ㅋ .. Surat Cinta ..
(Penukaran buku harian?) …
ㅋ ㅋ ㅋUntuk. E.L.F.
Sudah 6 tahun …
Maafkan aku selalu … Sekarang aku tersadar ..
Aku sangat malu .. Tapi terima kasih untuk mempercayai saya sampai akhir ..
Aku tidak akan membuat lebih sulit untuk Anda, jadi jangan khawatir …
Sebenarnya, biasanya, saya tidak sering mengatakan ini … aku mencintaimu …
Aku akan bekerja keras jadi mari kita melakukan segala sesuatu bersama-sama …
Setiap orang … E.L.F. Mari kita bersama-sama ~

eunhyuk : 
Message from EUNHYUK about SuJu’s 6th AnniversarySuper Junior Eunhyuk
I love you!! You amazing people.
 
[Indo Trans] 
Super Junior Eunhyuk
Aku mencintaimu! Kamu orang yang menakjubkan!
 
donghae :
Message from DONGHAE about SuJu’s 6th AnniversaryDaebak!!!
Super Junior 6th Anniversary!!!
Who can stop us!!
We are the best, SJ!
*If they question who who who we are, we show them our results ^-^(lyrics from SUPERMAN)
Don’t forget what I love!
Don’t forget what I like!
Don’t forget that you are the one!
WoW 6 years, without ELF there won’t be us!
Don’t forget that we have to be together in the future as well!
Don’t like anyone else!
Should we get married??
<3 I love you ELF <3
 
[Ind Trans] 
Daebak!
Super Junior Anniversary 6th!
Siapa yang bisa menghentikan kami!
Kami adalah yang terbaik, SJ!
* Jika mereka mempertanyakan siapa siapa siapa kita, kita menunjukkan kepada mereka hasil kami ^ – ^ (lyrics from SUPERMAN)
Jangan lupa apa yang saya cinta!
Jangan lupa apa yang saya suka!
Jangan lupa bahwa Anda adalah satu!
WoW 6 tahun, tanpa ELF, kami tidak akan ada kita!
Jangan lupa bahwa kita harus bersama-sama di masa mendatang juga!
Jangan seperti orang lain!
Haruskah kita menikah??
<3 aku mencintaimu ELF, kami <3
 
siwon : 
Message from SIWON about SuJu’s 6th AnniversaryYou guys who are now our companions are the best.
I believe that we will continue to walk together in the future.
 
[Ind Trans] 
Kalian yang sekarang teman adalah yang terbaik.
Saya percaya bahwa kita akan terus berjalan bersama di masa mendatang.
 
sungmin : 
Message from SUNGMIN about SuJu’s 6th AnniversaryTo: Dear E.L.F.❤
We have being in love for 6 years now!! We have to last for~ever! >3< I have to occupy the hearts of our E.L.F♡
 
[Ind Trans]
Untuk: E.L.F. tersayang ❤
Kita telah jatuh cinta selama 6 tahun sekarang! Kita harus bertahan selama ~ lamanya! > 3 <Aku harus menempati hati para E.L.F kami ♡
 
ryeowook : 
Message from Ryeowook about SuJu’s 6th AnniversaryE.L.F. who have been with us for 6 years.
I love you and I’m also grateful~ I’m really happy.
Let us continue.
 
[Indo Trans] 
E.L.F. yang telah bersama kami selama 6 tahun.
Aku mencintaimu dan aku juga berterima kasih ~ aku benar-benar bahagia.
Mari kita lanjutkan.
 
terakhir kyuhyun :
Message from Kyuhyun about SuJu’s 6th AnniversaryUnknowingly, Super Junior is 6(?) finally! These 6 years are time which was spent with everyone~ ♬ As a matter of fact, I’m 5.5 years.. hahahaha~ Anyhow, I am also (a member) of SJ so I’m 6 years too ^-^ There were many enjoyable memories, and memories that I want to erase but in the future, it will be great if we will all only have happy memories~ I will pray! So, for much of the remaining time, don’t cheat on us! Let’s do this together! I love you E.L.F ^-^ ㅋㅋㅋㅋ
 
[Ind Trans] 
Tanpa sadar, Super Junior adalah 6 (?) Akhirnya! Ini sudah 6 tahun adalah waktu yang dihabiskan dengan setiap orang ~ ♬ Tapi fakta sebenarnya, fakta, aku 5,5 tahun .. hahahaha ~ Bagaimanapun, saya juga (anggota) dari SJ jadi aku 6 juga ^ – ^ Ada banyak kenangan menyenangkan, dan kenangan itu saya ingin menghapus tapi di masa depan, itu akan menjadi bagus jika kita semua akan hanya memiliki kenangan indah ~ aku akan berdoa! Jadi, untuk banyak waktu yang tersisa, jangan menipu kami! Mari kita lakukan ini bersama-sama! Aku mencintaimu E.L.F kami ^ – ^ ㅋ ㅋ ㅋ ㅋ
 
Translate by : fuckyeahsuperjunior
Ind trans by : elisafemm @ sujufemm
source : sujufemm.wordpress.com
 
shared here by : TVXQ <3 yunjaemin
 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar